Bemutatkozás

Bemutatkozás

A Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft. 1991-ben alakult Keszthelyen.

A céget magyar tulajdonosi körrel alapították, a Zalai Zöldért vállalat dolgozói és beszállítói.

Cégünk mára Dunántúl egyik legnagyobb ital-, élelmiszer-, friss- és vegyiáru nagykereskedőjévé nőtte ki magát, amely Budapest régióban is jelentős italnagykereskedelmi forgalmat bonyolít.


Emellett 11 C+C üzlettel kiskereskedelmi hálózat is kiépült, mely nap mint nap várja lakossági és nagykereskedelmi partnereit egyaránt.
Cikkpalettánkban megtalálható az alkoholos italok, sörök, élelmiszerek, frissáru, non food illetve zöldség és gyümölcs termékek széles választéka.


Cégünk 2022.01.01.-től a COOP Hungary Zrt. regionális központjaként üzemel, így ebben a régióban franchise üzletek ellátása mellett akár csatlakozási lehetőséget is biztosítunk leendő Partnereinknek.

Az elmúlt években széles ügyfélkör kialakítása mellett (pl. Intézmények, Szállodák, Éttermek, Viszonteladók) cégünk életében fontos szerepet játszik a folyamatos fejlesztés, ami biztos hátteret ad a vezető szerep megtartásához az állandóan változó piacon.

Jelenleg 27 üzletkötő, közel 360 fő dolgozó, 17 kirendeltség, flottánkban 140 autó teszi lehetővé Partnereink magasszintű és gyors kiszolgálását!

www.coop.hu

Szeretne COOP franchise partner lenni?
Keresse az Ön régiójához tartozó Értékesítési Vezetőt!

https://www.zpluszd.hu/cegunkrol/munkatarsak

Reál

GINOP Plusz-3.2.1-21

A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról

A projekt célja, hogy a vállalkozásunk részére nyújtott támogatásnak köszönhetően munkahelyi képzések valósuljanak meg, ezzel növelve termelékenységünket. Ennek érdekében szervezetünk az állami foglalkoztatási szervként eljáró kormányhivatalhoz kérelmet nyújtott be, sikerrel pályázott és az alábbi támogatásban részesült. A képzések belső képzésként, valamint a DFT-Hungária Zrt. által megvalósított képzésekként valósulnak meg.

 

Kedvezményezett neve: ”Z + D” Kft.

Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról

Támogatási összeg: 14 735 069 Ft

Támogatás intenzitása: 50%

Projekt várható befejezési dátuma: 2024.03.20.

Projekt azonosító száma: ZAM/01/003034/2023

 

A projekt keretében megvalósítani kívánt képzések:

A vezetői szerep és gyakorlat

Vezetők fejlesztése – coaching szemléletű vezetés (24 óra)

Vezetők fejlesztése – vezetői önismeret

Vezetők fejlesztése: együttműködés és kommunikáció

Konfliktuskezelés és stresszkezelés, a kiégés megelőzése (24 óra)

Kommunikáció az értékesítésben és az ügyfél szolgálatában (16 óra)

Értékteremtés – értékesítői szemléletmód fejlesztése (16 óra)

Csapatépítés: a csapató együttműködésének fejlesztése

Haladok a korral – informatikai ismeretek: word és excel (16 óra)  

A vezetői szerep és gyakorlat

A projektek keretében megvalósuló képzések bemutatása:

A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a vezetői szerep koncepcióját, képesek legyenek azonosítani a saját vezetői szerepükben a kulcspontokat. További cél, hogy megismerjék a helyzetfüggő vezetés modelljét és képesek legyenek azt a mindennapi munkaéletükben használni.

A képzés tartalma:

A vezetői szerep kulcspontjainak azonosítása

A helyzetfüggő vezetés alkalmazása

A mentoring beépítése a vezetői munkába

Delegálás

Megbízás adása

Vezetői kontroll differenciált alkalmazása

 

Vezetők fejlesztése - coaching szemléletű vezetés (24 óra)

A képzés célja:

Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő a coachingban használatos technikákat megismerve és alkalmazva gazdagítsa saját vezetői eszköztárát. A képzés további célja, hogy a résztvevők biztonságos környezetben kipróbálják a coaching technikákat a gyakorlatban, és ezekre visszajelzéseket kapjanak és így fejlődjön az önismeretük.

A képzés tartalma:

Ismeri a vezetés különböző értelmezéseit, fogalmait. Képes egy számára alkalmas vezetői definíció megfogalmazására. Képes lesz önmagát, mint vezetőt reálisan értékelni.

Ismeri a coaching fogalmát, és képes ezt a vezetői munkájára alkalmazni. Ismeri az alapvető coaching eszközöket és képes ezeket a mindennapokban használni.

Képes nyitott kérdéseket feltenni, aktívan hallgatni és az értő figyelmet gyakorolni. Képes az általa ismert kommunikációs technikákat alkalmazni a vezetői szerepében.

 

Vezetők fejlesztése - vezetői önismeret

A képzés célja:

Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő olyan tudásokkal, képességekkel vértezhesse fel magát, amelyek vezetői kompetenciáit gazdagítják, különös tekintettel a vezetői önismeretre és vezetői identitására.

A képzés tartalma:

Ismeri a vezetés különböző értelmezéseit, fogalmait. Képes egy számára alkalmas vezetői definíció megfogalmazására. Képes lesz önmagát, mint vezetőt reálisan értékelni. Képes lesz felismerni és javítani a vezetői hibáit. Ismeri a vezetői viselkedésformákat. Képes a vezetői viselkedésformákat felismerni.

Képes lesz tudatosítani az eddigi vezetői életútját és az eközben megszerzett erőforrásait. Képes lesz koncepciót alkotni a saját vezetői szerepével kapcsolatban.

Képes lesz üzenetet átvinni a saját vezetői szerepfelfogásával kapcsolatban szimbólumok és történet segítségével.

 

Vezetők fejlesztése: együttműködés és kommunikáció

A képzés célja:

Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő olyan tudásokkal, képességekkel vértezhesse fel magát, amelyek vezetői kompetenciáit gazdagítják. Az alábbi területek fejlesztése a cél:

-           együttműködésfejlesztés és csapatépítés

-           konfliktuskezelés

-           kommunikációs technikák

A képzés tartalma:

Képes lesz tudatosan fejleszteni, építeni a saját csapatát.

Képes lesz vezetőként megteremteni a csapat számára az együttműködéshez szükséges keretrendszert.

Képes lesz együttműködési kódexet készíteni.

Képes lesz csapatépítő gyakorlatokat vezetni a saját csapata számára.

Képes lesz felismerni a konfliktusok forrásait, fajtáit és szintjeit, és képes lesz kiválasztani a konfliktus kezelése szempontjából leghatékonyabb konfliktuskezelési módot.

Képes lesz asszertíven, én-üzenetekkel, erőszakmentesen kommunikálni.

Képes lesz megfelelő módon kommunikálni a problémás ügyfelekkel.

 

Konfliktuskezelés és stresszkezelés, a kiégés megelőzése (24 óra)

A képzés célja:

A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a mindennapi munkaéletben fellelhető társadalmi A képzés célja, hogy a résztvevő megismerje a konfliktus és konfliktuskezelés alapvető témakörét (fogalma, megnyilvánulási formái, okai), elsajátítson különféle konfliktuskezelő technikákat, amelyek sikeres alkalmazása hozzásegítik az asszertív konfliktuskezeléshez. A képzés további célja, hogy a résztvevők értsék az eu-stressz és a dissztessz közötti különbséget, felismerjék saját stresszfaktoraikat és preventív és reaktív technikákkal képesek legyenek csökkenteni a káros stresszt az életükben.

A képzés tartalma:

Képes a stresszel járó folyamatok újraértékelésére, képes megkülönböztetni a káros és a motiváló stresszt.

Képes a saját, potenciális stresszfaktorainak beazonosítására

Képes a kiégés megelőzésére.

Képes a stresszkezelési módszerekkel a konfliktushelyzetekben, vagy váratlan élethelyzetekben a stressz leküzdésére.

Képes a stressztűrő képességét javítani.

Ismeri a konfliktus alapfogalmait és lehetséges okait.

Tisztában van a konfliktus megnyilvánulási formáival.

Ismer különféle konfliktuskezelő technikákat.

Képes az asszertív konfliktusmegoldó technikák alkalmazására.

Nyitott a különféle konfliktuskezelő technikák mindennapokban történő alkalmazására

 

Kommunikáció az értékesítésben és az ügyfél szolgálatában (16 óra)

A képzés célja:

A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a különböző kommunikációs eszközöket, kérdezéstechnikai alapokat, melyek segítségével hatékonyabban tudnak majd kommunikálni a

„nehezebb" ügyfeleikkel is. A képzés további célja, hogy a résztvevők megismerjenek különböző értékesítési technikákat és gyakorlatokat, melyeket a mindennapokban képesek hatékonyan alkalmazni.

A képzés tartalma:

Ismeri és képes alkalmazni a mindennapi életben a kommunikáció alapmodelljét.

Ismeri azokat a kommunikációs eszközöket {verbális és non-verbális) és értékesítési technikákat, melyek tudatos alkalmazásával hatékonyan kommunikál ügyfeleivel.

Ismeri a különböző értékesítési technikákat, melyeket a gyakorlatban alkalmazni is képes.

Ismeri az ügyfélszolgálat fogalmát és jelentőségét.

Ismeri önmagát, azonosítani tudja személyisége alapján, hogy mely eszközökkel képes érvényesülni az értékesítés területén.

 

Értékteremtés – értékesítői szemléletmód fejlesztése (16 óra)

A képzés célja:

A képzés célja, hogy a résztvevők értékteremtési, értékesítői szemléletmódját fejlesszük.

Ezen belül további célja, hogy a résztvevő megismerje a szervezetfejlesztéshez szükséges legfontosabb kompetenciákat (munkavégzés alaptörvényei, szervezeti azonosság (vízió, misszió), korrupciós pontok, és ezeket a gyakorlatban alkalmazni is tudja.

Megismerje az értékteremtéséhez szükséges legfontosabb kompetenciákat, és ezeket a gyakorlatban alkalmazni is tudja.

A képzés tartalma:

Képes legyen a gondolkodás és koncepcióalkotás elméleti megismerésére és később tudatosabban használni.

Képes legyen a szervezeti azonosság, vagyis a vízió és misszió, elméleti megismerésére és később azt tudatosabban használni.

Képes lesz az értékesítés 10 axiómáját átlátni és a gyakorlatban alkalmazni.

Képes lesz SWOT elemzéssel fellelni a munkaszervezet külső és belső környezetét felállítani.

Képes lesz az értékteremtési és kommunikációs rendszer működtetésére.

Képes legyen a minőség megközelítésének módjait, felépítését, különböző minőséghez viszonyított szemléleteit átlátni.

Képes legyen hiba okok elemzésére a működési rendszerben.

Képes legyen az ügyfélfolyamatokat átlátni.

Képes legyen az értékteremtési folyamatokat átlátni.

Ismerje a termékeket és az ahhoz kapcsolódó üzleti folyamatokat.

Képes a teljeskörű ügyfélelégedettség mérésére.

 

Csapatépítés: a csapat együttműködésének fejlesztése

A képzés célja:

A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a mindennapi munkaéletben fellelhető társadalmi csoportjain belüli: pl. társadalmi, munkahelyi, közösségi, közösen megoldandó feladatok, problémák kezelését. A képzésen részt vevő képes legyen azonosítani a csoportszerepeket, érzelmeket, szükségleteket, működő kommunikációs stratégiákat és az együttműködés egyértelmű jeleit.

A képzés tartalma:

Képes lesz különbséget tenni csoport és csapat között

Képes lesz felismerni az együttműködés jeleit a csoportban

Képes lesz felismerni a különböző csoportszerepeket

Képes lesz a kommunikációját úgy alakítani, hogy az elősegítse a csapat együttműködését.

Képes lesz azonosítani a csapatban megjelenő érzelmek alapján a csapatban megjelenő szükségleteket.

 

Haladok a korral - informatikai ismeretek:  word és excel (16 óra)

A képzés célja:

A képzés célja, hogy a résztvevő megismerje a Microsoft Office leggyakrabban használt termékeinek, programjainak használatát, képes legyen szöveget szerkeszteni és táblázatot szerkeszteni, abban dolgozni, mindösszesen fejlessze az infokommunikációs, digitális készségeit.

A képzés tartalma:

Ismeri a Word program funkcióit, beállítási lehetőségeit, használatát.

Képes önállóan szöveg szerkesztésére Word programban.

Ismeri az Excel táblázatkezelő funkcióit, használatát, melyeket képes a gyakorlatban is alkalmazni.

Ismeri a függvények, képletek használatát, melyeket képes a gyakorlatban is alkalmazni.

 

Z+D specifikus ismeretek- C+C

A képzés célja:

A képzés célja, hogy fejlessze a résztvevők tudását, cég specifikus ismereteit, amelyek szükségesek a napi munkavégzéshez. Tisztában legyenek a cég jövőbeni terveivel, milyen készségek/képességek szükségesek ezek megvalósulásához.

A képzés tartalma:

Folyamatok ismerete, speciális ERP tudás. Készletek/termékek/információk áramlása, közös/egységes tudásbázis felépítése

 

Z+D specifikus ismeretek – Z+D jövő

A képzés célja:

A képzés célja, hogy fejlessze a résztvevők tudását, cég specifikus ismereteit, amelyek szükségesek a napi munkavégzéshez. Tisztában legyenek a cég jövőbeni terveivel, milyen készségek/képességek szükségesek ezek megvalósulásához.

A képzés tartalma:

Ismerni fogja a cég helyzetét a piacon

Képes lesz felkészülni, tervezni a jövőbeni kihívásokkal, tervekkel

Képes lesz versenytársak elemzésére SWOT analízisen keresztül

Belső folyamatok racionalizálása

Steakholder elemzés

 

Z+D specifikus ismeretek- Raktározás

A képzés célja:

A képzés célja, hogy fejlessze a résztvevők tudását, cég specifikus ismereteit, amelyek szükségesek a napi munkavégzéshez. Tisztában legyenek a cég jövőbeni terveivel, milyen készségek/képességek szükségesek ezek megvalósulásához.

A képzés tartalma:

JDE vállalatirányítási rendszer elsajátítása

Qlikk raktározási szoftver használata a mindennapi munkavégzéshez

Leltározási folyamatok átlátása

Eszközbeszerzés menete

Jóváhagyási mátrix

Törvények, adózás, belső szabályzatok ismerete